მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლება
მასწავლებლის როლი მთლიანად იცვლება
დიფერენცირებული სწავლების რეალური
შესაძლებლობა
შინაარსის ღრმად წვდომა
მოსწავლე თავისი ბუნებრივი რიტმით
სწავლობს
მოქნილი დრო მოსწავლეებისთვის
მოსწავლე სწავლობს დროის მართვას
მოსწავლე ხდება დამოუკიდებელი მსწავლელი
, სწავლობს როგორ ისწავლოს
დროისა და რესურსის ეფექტური გამოყენება
მასწავლებლის მხრიდან
მეტი დრო „სუსტი“ მოსწავლეებისთვის
სპეციალური საჭიროებების მქონე მოსწავლეების
ჩართვის მეტი შესაძლებლობა
მასწავლებელი-მოსწავლის ინტერაქცია
იზრდება
მასწავლებელს მეტი ინფორმაცია აქვს
ინდივიდუალურ მოსწავლეზე
მოსწავლეებს შორის ინტერაქცია იზრდება
თანატოლთა განათლებისთვის (peer
couching) ბუნებრივი გარემოა
კლასის მართვა უმჯობესდება
მშობლებლთან ურთიერთობა იცვლება
საკლასო
პროცესი გამჭვირვალე ხდება
„თამაშის“
პრინციპი
ტექნოლოგიების მიზანმიმართული გამოყენება
No comments:
Post a Comment